Living living life to the Fullest

Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

September 1, 2014 3:34 pm 1:53 pm
default album art record default album art default album art CD reflection
  • I Wonder
  • By: Kanye West
  • 248,311 Plays

alimivale:

This is legit one of the most beautiful things I’ve ever heard. Just listen to it, folks

I Wonder - Kanye

(Source: fckyeahundergroundhiphop, via herabstract)

August 30, 2014 3:03 pm

pickyourheartupoffthefloor:

saidbhinluch:

istehlurvz:

tres13:

ffuwaffuwa:

I only have 4 moods:

  • fuck this
  • fuck that
  • fuck me
  • fuck you

I empathize with the above, but I have an additional 4 moods to add:

  • fuck yeah
  • fuck no
  • fuck my life
  • fuck everything

and don’t forget the inevitable 

  • fuck it

and for those who have just given up

  • fuck

this is beautiful

(via jamaicanamazon)

3:02 pm 3:02 pm

prettyboyshyflizzy:

prettyboyshyflizzy:

When the sundress is 2 sizes too small and she got a phatty

image

When she take off her panties and it smell like  Vanilla scented candles

image

(via jamaicanamazon)

3:02 pm

jamaicanamazon:

idontreallygive:

thegirlwiththerosetattoo:

maryjblige:

Who wore it better

I AM SCREAMING OMGGGGGG.

Lmao Wtf

Bye

2:59 pm
trials-n-tresses:

#RIPMikeBrown 😔

trials-n-tresses:

#RIPMikeBrown 😔

(via jamaicanamazon)

2:59 pm 2:58 pm

nicolewhiteee:

brasspistol:

every time I see this it gets reblogged

Dumb bitch lmao

(Source: sandandglass, via cocoabutterbabe)

2:58 pm

hideiwa:

smileshide-scarythings:

hideiwa:

when people who have treated you like absolute shit are sad

" ¯\_(ツ)_/¯ "

okay i see where you’re coming from, except no one deserves to be sad. so i think this statement is rude and incorrect. doesn’t matter who it is. people dont deserve hell. everyones past has shit. you’ve probably been a bitch more than once too. doesn’t make it okay for people to wish sadness onto you. 

ok! i really like your point!!

but consider this: suck my ass

(via unbridledlearning)